9 Nisan 2012 Pazartesi

ben mi?? bilmiyorum ki!

Devam zorunluluğu olan işlerin insanı değilim ben..
Bir hevesle başlayıp yarım bıraktığım öyle çok şey var ki..
Ne kadar kendime kızarsam kızayım,bazen üzerime çöreklenen uyuşukluğu atıp silkelenmem günler alıyor.İyi bir şey değil bu biliyorum ama yapacak birşey yok sanki..zor değişiyor insan..

Buraya yazarken kendimle çelişebilirim,birgün öyle birgün böyle olabilirim..
Dengesizim biraz,bunun farkındayım.. Amam nedense çok şikayetçi de değilim bu durumdan..
Aman delinin tekiyim işte anlayacağınız..

Yazdıklarımı kaç kişi okur yada okumaya değer bulan insanlar olur mu hiç bilmiyorum,
açıkçası pek umrumda da değil!!
Kendim için, içimde beni mutsuz eden şeylerden kurtulmak için yazıyorum zaten ben..

Bu sabah Meral Okay'ın öldüğünü öğrendim..
Sabah sabah güne ölüm haberiyle başlamak üzücü oldu tabii..
Çok sevdiğim,her yaptığı işi büyük bir beğeniyle takip ettiğim bir SANATÇIYDI ..
Özellikle İkinci Bahar ve Yeditepe İstanbul dizilerinden sonra çok daha fazla hayran olmuştum ona..
İnsanları ve duygularını çok iyi anladığını ve dizilerindeki karakterlere çok samimi bir şekilde yansıttığını düşündüm hep..
Hele ki Yeditepe İstanbul'daki Olcay karakteri..
Sonra Duru..Önem..Havva Ana..
Hepsi çok çok özeldi...

Huzurla uyu Meral Okay.. Tek tesellim gerçek bir aşkla sevdiğin eşine kavuşmuş olman..
19 yıllık hasretiniz son buldu,sımsıkı sarılın şimdi!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder