10 Nisan 2012 Salı

HATIRALAR..

Eskilerden bir yüz.. Bir ses.. Ne çok şey hatırlatıyor insana aniden..
Görmek yada duymak yetiyor 10 yıl öncesine gitmek için..

Bugün kaybolup gidiyor,aklında sadece o insanla yaşadıkların,hissettiklerin..
Çok acı vermediyse tatlı bir tebessüm,belki birazda özlem..
Ama canını yaktıysa,üzdüyse hüzün kokan bir küfür bulutu ..
Neyseki ben şuan tatlı bir tebessümle hatırlıyorum o kişiyi..
O'nu aniden karşımda görmek şaşırttı ama altüst etmedi..
Hatta hoşuma bile gitti diyebilirim..

Biraz yaşlanmış,ince çizgiler var yüzünde..
Ama hâlâ çok güzel bakıyor ne yalan söyleyeyim..
Ben onu, beni okuldan almaya gelen gencecik haliyle anımsıyorum şimdi..
Henüz 20'li yaşlarının başında,yol ortasında arabasının arkasına saklanıp,
kahkahalar atarak pantolununu değiştiren çılgın haliyle.. :))

Kısa sürmüş olsa bile çok güzel zaman geçirmiştik birlikte..
Ve benim çocukça terkedilme korkum onu terketmeme sebep olmuştu!
Al işte bir salaklık daha!!

Ama herşeye rağmen iyi ki yaşamışım diyor insan bazı şeyler için..
Keşke yaşamasaydım dediklerim de var tabii ama işte böyle hatırladıkça mutlu olduklarımda var.. Onlara " HATIRA" diyorum..
Hatırladıkça içimi acıtanlara ise " YARA"..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder