24 Ocak 2013 Perşembe

TERKEDİLME SANATI

Ben hep sanatı sevdim..Önemsedim..Saygı duydum..
Ama farklı sanat dalları var hayatın içinde,yaşama ve insanlara dair..
Farklı birşey bu,müzik gibi,edebiyat gibi bildiklerimizden değil..
Tamamen insanların hissetme ve hissettirme yetenekleriyle ilgili..Bazen de yaraları kanatma gücü!

Çok anlamlı sandığımız,belkide kendi kendimize çok güzel anlamlar yüklediğimiz duygular,size o duyguları hissettiren insan tarafından büyük bir incelik ve ustalıkla gün,gün örseleniyor..
Sanki hiçbirşey yokmuş gibi,hiç hissetmiyormuş gibi davranıyorsunuz...Ama herşeyin farkında olup,farketmiyormuş gibi yapmak öyle yorucu,öyle yıpratıcı ki..Arttıça azalan şeylerin varlığını bilip hiçbirşey yapamamak,çok istesede çoğaltamamak hırpalıyor insanı..

"Bitti" demek yerine "BİTİRTMEYE" çalışmak,"bitti" demenin vicdan yükünü karşı tarafa atmak için heran sinsice adım adım uzaklaşmak tam bir yetenek değil mi? İşte bu Terkedilme sanatı! Ve ben hiçbir zaman bu sanatı icraa eden biri olmayacağım..Ama böyle sanatçılara,sanatlarını özgürce sergileyebilmeleri için fırsat vereceğim,tıpkı şuan yaptığım gibi!

2 yorum:

  1. Bir yazı bu kadar gerçek olabilirdi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır girmemiştim bloğuma..Ancak teşekkür etme fırsatım oldu :)

      Sil